Bende halide hanıma gidiyorum gayet memnunum çok ilgili güleryüzlü bilgili abla gibi , cana yakın ve bebegi kendi bebegi gibi görüp yorumluyor . Arkadasa katılıyorum gereksiz bilgi verip strese sokmuyor. Önce kendi inceliyo sonrasında vücudunu gösterip kilo boyunu söylüyo ilaç takibini güzel yapıyo tahlilleri güzel takip ediyo tansiyonu düzenli ölçtürüyor orada, kilo takibini de düzenli yapıyo bence gayet güzel doktorum