melegiminannesi1212 3 aylık olduk biz ama ben hiçbir şey yiyemiyorum yemek kahvaltı 0 a düştüm yiyemiyorum bebekte bu yüzden beslenmiyordur ne yapabilirim iştahım açılsın diyer açım ama hiçbir şey süremiyorum ağzıma yiyemiyorummm normal mi.
Ozge56 melegiminannesi1212 bebek senin yediğinde değil sende depolanan vitaminden besleniyor bişi olmaz canım
guzelanne01_ melegiminannesi1212 malasef ama bende aynıyım canım 24 haftalığım açım aslında ama yiyemiyorum miğdem bulanıyor yersem şişkinlik yapıyor Bende sıvı ağırlıklı beslenebiliyorum Allahtan süt ayran içebiliyorum yoğurt yiyebiliyorum ve meyvelerden tiksinmiyorum rahatlıkla yiyorum yeterli olmasada çağre yok balık asla yemiyordum zaten şimdi tamamen bitti et ve tavuk çok az salatayla tüketebiliyorum ama az az
Ygmrbrkn1710 Gayet normal korkma bebek besleniyor ben 6 aya kadar hic bir sey yiyemedim 8 aylik hamileyim daha yeni yeni yiyorum bebek de 2 kilo 1 ay kaldi doguma 1kaldi 1 ayda 500 600 gram daha alsa yeterli dedi doktorum bazen hala bile kusuyorum
Hilal2901 Hiçbisiy olmaz ben de 3 kilo vermiştim o aylara kadar. Doktorum 4. Aydan sonra kilo almazsan sorun gözetiriz bunlar normal demişti