Hamis4k_ 27+2 haftalık hamileyim dün akşamdan beri Bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum normal de çoo hissederdim ama dünden beri yok pazartesi Kontrolüm var onu mu beklesem yoksa hemen doktora mı gitsem ne dersiniz?
Tanembebek5 Hamis4k_ benim de o haftada aynıydı hatta post açmıştım. Ama 3 4 gün sonra normale döndü. Bazen sırtını dönebiliyor
Nursaygi Hamis4k_ 2 gün önce aynı durumu yaşadım 28+5’deyim bende. Normalde çok hareketlidir 2 gün önce hareketleri yok denicek kadar azdı dün kontrolüm vardı söyledim doktora günde 10 kere hareket ediyorsa normal dedi. Öyle bir şey olduğunda hareketlerini say dedi. Bugün yine maşallahı var. ☺️
Hilal2901 Sessiz bir yerde sol yanına yat bekle günde 10 haraket normal kabul ediliyormuş. Bir gündür benim de haraketsizdi bugün kendine geldi 🤣 27+6 yız
Hamis4k_ Ledeyna21 çok şükür dün akşam hissettim azaldı dün birden çok endişe ettim ilk hamileliğim ve hep çok hareketli oluyordu bebeğim dün ilk kez öyle olmuştu