Sevilayms kızlaar 22. Haftadayım sürekli yatıyorumm Zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz. Bi balkona cıkıp oturayım dedim dikişlerimin battıgını hissettim korkudan daha da oturamıyorum 😅🫣 Film , dizi izleye izleye beynim donduuuy beyniiiim 😄
Binnur-cam Sevilayms 34+2 oldum hiç dikişlerimin battığını hissetmedim pskolojik olabilirmi canımm ay ben iyice mala bağladım kayınvalidemdeyim bahçe var bahçeye bile çıkasım gelmiyo salak salak yatıp duruyom hamilelikten önce yerinde duramayan ben huy değiştirdim resmen 🤣🤣🤣🤣 kendimi çok şartladım ama asla isyan etmiceksin yatacaksın sus şikayet etme diye işe yaradı 🤭🤭
Serklajligebelik Sevilayms Oturmak yasak , yatıyorum . Allahtan evimizin önü çok açık ve küçük bir orman var onu izliyorum , tv , internet, Trendyol filan derken zaman geçiyor bazen . Bazı günler çok daha sıkıcı 💤 ama böyle böyle nerdeyse 3 aydır yatıyorum
Sade_mm Sevilayms Bende de serklaj yok ama riskliyim yatıyorum sürekli. 19+1 im. Bakalım zaman nasıl geçecek.😭
Sevilayms siiilaaa Dimii ya 😄Çooook verimsiz geçiyor , yatarak ta örgü falanda örülmez ki yani sabah programlarını ızlemekten 🤢
Sevilayms Binnur-cam Bendeeee o psikolojideyim sakın isyan etme diye..😅 Ahhhh ayıp ettın bizim yerimizede cık bahceye , senın yerınde olmak ısterdimmm 🤗
Sevilayms Binnur-cam Alısverise baslamıssınızdır heralde, ne zaman basladınız acaba . Öyle yetişmeyecek birsey var mı acaba telas yapıyor bazıları cokca , bende toparlayamayacagım dıye biraz tedirgin oldum 🤗
Sevilayms Serklajligebelik Yahu ben uyuyamıyorum da gece 12 de yattım sabah 6 da uyandım, şekerleme falan da yapamıyorum Vit. Eksikliği falan mı acaba 🤗 Riskli oldugum içinde hiç alısverıs yapmadım 28/30 arası baslarım dıye dusundum, belkı o süreçte biraz iyi vakit geçiririm diye dusunuyorum 🙏🏻
Binnur-cam Sevilayms etme etme ben gebelik planına başladığımızda biliyodum yatacağımı bile bile istedim çok şükür hiçte pişman değilimm ayy canımm kızım sağlıkla gelsinde gerisi önemli değil 🤲🤲 Ay çıkamam valla en hamarat benim var onu izliciiimmmm 🫣😅😅
[silindi] Sevilayms ya ben de riskli gruptayım serklaj yok ama ilk gebeliğimden kaybım var hep yatıyorum ve alışveriş yapmaya korkuyorum :(
Sevilayms Binnur-cam Müge bitti , bende onu bekliyorum ahahaha Amaaaan bidaha televızyona dokunamayacagız zaten gözüm görmez yani , keyfini cıkaralım bari ☺️
siiilaaa Sevilayms uyuyorum ondan sonraaaa kankamla görüntülü konuşuyorum forum vs skdjdjd sonra yemek saati onu yapıyorum kıtap okuyorum öyle
siiilaaa Sevilayms ben hastaneye çıktıkça alıyorum bebek arabası küvet anne yanı kıyafet vs aldım oda kaldı
Binnur-cam Sevilayms 30 31 haftamda başladım biraz sıkıntı oldu benim erken gelebilir dendi korktum oyüzden hemen başladık bitirdik şükür… Hatta valizi bile hazırladım valla ama yıkaması ütülemesi en az 2 haftayı buluyor kayınvalidemle eşim sağolsun halletti bende valizini yaptım .. Büyük küçük bütün alacaklar bitti şükür..
Sevilayms Binnur-cam Ohh ne guzel , saglıcakla kucagına alıp analı babalı büyütmeyi nasip etsin allah 🙏🏻
gkcbrn Televizyon, telefon bi şekilde zaman geçirmeye çalışıyorum. Annemde kalıyorum gelen giden oluyor o zaman daha iyi geçiyor zaman. Bana oturmak yasak hep yatıyorum.🥺 20li haftalarımda alışveriş yaptım internetten o şekilde de baya zaman geçiyor araştırarak. Ay sağlıkla doğum yapıp ayaklansaydık artık.🙄
Sevilayms gkcbrn Bende oyle ama benim daha hamile oldugumı bilen yok kimseye soylemedim birinci derece ailem dısında Anneannem bile bilmiyor 🫣 uzagım zaten aıleme İlk hamılelıgımde herkes ogrenmıstı düşük olduktan sonra herkes bır sekılde iyi gelemye calıstı ama Yaramı tekrar tekrar deşilmiş hissettim . Bu sefer evde gizli Bir hamilelik yasıyorum 😂 Kız kardeslerım yanımda cok sukur onlar bakıyor İlgileniyorlar sagolsunlar. Yavrumuzu kucagımıza alalımda bunları hatırlamayız bile