gzdegk Yerleşme kanaması olduğuna siz karar veremezsiniz tabi ki bizde,doktora gidin bütün kanamalar önemli,sadece yerleşme ile kanama olmaz ki düşük de olabilir sonuçta.. yerleşme kanaması herkes de olan bir şey de değil bende açık pembe şeklin de 3-4 saat sürmüştü acile gittim yeni kesen oluşmuş dediler. Hastane ye gidin lütfen.