Moralimi bozdu durduk yere ,kendisine ilk kez gitmiştim ,Ankara Bilkent şehir hastanesi Necati Hançerlioğlu ,kan falan da istedi bende sinir oldum verdiği kağıdı yırttım çıktım gittim ,burda doğum yapmayı istemem.. Bide hakkında hep iyi yorum vardı. Ben hiç beğenmedim. 14.haftadan beri %100erkek dedi 4doktor. Tüm eşyalarını odasını vs aldim. Ultrasonu bana çevirmeden kendi kendine 1dk muayene etti,kız dediler dimi dedi,hayır hocam erkek dedim.He göremedim ben dedi ,durduk yere aklıma çomak soktu. Hayır yani bari de ki daha erken dönebilir vs de. Bebek ters duruyor dedi, yani ne gibi bir sorun olabilir dedim, Sezeryan olur yüksek ihtimal dedi direk