Esma1993 Idrarda kopurme sikayetiyle gittim protein ya da seker kacagindan suphelenip fakat idrar yollarimdaki iltihap hala gecmemis nuksetmis ve gece yatmadan kullanabilecegim toz verdi bana aranizda kullanan var mi ?
Denizkaramuk Esma1993 Canım o tozu kullan ben aylarca iyileşemedim tozu kullanmama rağmen. İdrarda ki enfeksiyon kana geçti ateşim 40lara cıktı 3 gün düşüremediler idrar yolu enfeksiyonu sanılandan cok cok daha tehlikeli önlemini al ilerlemeden ilaçlarını kullan🙏🏼 Birde ben 3 ay antibiyotik kullandım doktorların verdiği ilaçlardan bu kadar korkmayın siz sağlıklı olmazsanız evladınız da olmaz
Oznur10 Bana da aynısından verdi, aynı dertten muzdaribim zaten hamile kaldığımdan beri idrar testimde enfeksiyon çıkıyordu geçende gittiğinde de protein ve kan çıktı bi toz verip gönderdi ama endişeliyim ne yapsam bilemiyorum
Esma1993 Oznur10 ocak ayinda yapildiginda bende de kan cikmisti ama dr 3 litre su ic demisti bana gene duzelme olmadi bu sefer ben kendim saglikocaginda yaptirmak istedim idrarimda kopuk oluyordu seker kacagi mi yoksa protein kacagimi oluyor diye kormudan gittim ama enfoksiyondan baska bisi cikmadi aksam icicem bakalim onu