Bugün sabah erken gebelik testi yaptım sonuç negatif adetime 5 gün var belki kan testinde dedim sağlık ocağına gittim doktor tahmini şuan olma ihtimali olsa bile 1 haftalık yeni yenidir dedi adet geçikmesinden 10 gün sonra gel dedi ve kuşak kullan dedi neden diye sormak aklıma gelmedi bizim sağlık ocağında da belirli günler kan testi yapılıyor ne yapmalıyım nasıl ilerleyim sizce bu dönemde beklemek mümkün değil