17+2 haftalık hamileyim . Son günlerde elimi karnıma koyduğumda sanki kalp atışı gibi bir şey hisseyorum baya kalp atışına benziyor . Sonra diyorum acaba damar falan mı geçiyor . Ben ne hissediyorum sizce ve tam olarak ne zaman hissederim dersiniz? Karnım kaslı ve birazda göbek vardı öncesinden bazıları geç hissedersin diyor ama bilemedim siz ne dersiniz ??