Gulsaharen92 Kizlar 13+1 haftalık hamileyim sol kasığımda ağrı oluyor bazen geçiyor sonra tekrar oluyor normal mi sizde de bu hafta kasık ağrısı oldu mu?
Gulsaharen92 Novamomy cinsiyeti öğrendin mi ? Benim ikinci gebeliğim oğlumda bu kadar kasık ağrım olmamıştı
Novamomy Gulsaharen92 benim ilk gecen hafta gittiğimde ikili test yaptırdım cinsiyet için erken dedi haftaya tekrar çağırdı bakalım ama benim ilk hamilelikten itibaren ağrım var doktor rahim büyüdükçe kasık ağrısı olur dedi bakalım