aysebaday61 içinizden gelsin yeter gerisi geliyo zaten. ben evlenene kadar yapmadım yemek, ders çalışıyorum diye hep annem yapardı ama ben tatlı pasta türlü şeyleri yapardım, evlendikten sonra da hep youtube den izleyip izleyip yaptım, hiç annemi arayıp sormadım bile.