Kızlar ben dün tetenoz aşımı oldum dışarı pek çıkmak huyum değildir sadece bunun icin çıktım aşı olurken dedim bir 101e uğrayayım birkaç parça eşya aldım kasadayken bir anda basım hem dönüyor hemde gözlerim kararıyordu sağlık ocağında da tansiyonumu ölçtüler gayet normaldi 12 falandı cıkıp oturdum kaldırımda geçene kadar geçti biraz ama cok fenaydı ağlattı beni hicbir sey düşünemedim hareket bile edemiyordum yani aksam da sol tarafıma yatabiliyorum hamileliğimde normalde hep sağa yatardım aşılı kolum da sol olunca bugün sanki biraz şişmiş gibi durduğu gibi ağrıyor çok uyuşuk bir de kaç gündür kusmuyordum şimdi kustum aşıdan sonra diğer ay ikincisi varmış olmak istemiyorum çok kötü oldum çünkü benim gibi böyle olan var mı :((