Tubag1 Benim de ilk gebeliğim siz rahat olursanız herşey güzel ilerliyor emin olun🙏🏼 Benim de tam tersi eşim sizin gibi sürekli araştırıp durdu su fazlalığında ne olur diye ben sakinleştirdim fazlaysa fazla rahat ol düzelir o yine sağ salim gelir diye😅 İnşallah sizin de düzelir bebeğinizde sağ salim gelir ama unutmayın herşeyin başı psikoloji hep güzel düşünün gerisi boş🙏🏼