Ca125 bir kanser tarama testidir ama tek başına yüksek olması bir anlam ifade etmez. takip de gerektirir. hamile olduğunuz için tomografi gibi ek test yapılma ihtimali yok belki mr ve usg ama hamilelik hormonları sebep olur mu bilemiyorum. bebeğinizden önce kendi sağlığınızı önemseyip mutlaka detaylı bir araştırmayı aksatmayın. İlla kötü olucak diye bişey yok ama insanın başına herşey gelebilir inşallah doktoru da ihmal etmedi yönlendirdi diye düşünebilirsiniz sonuçta herseyinn başı erken tanıdır çok geçmiş olsun . İnşallah sonuçlarınız temiz çıkar ve sürecinizi sağlıkla tamamlarsınız