SaHil_Hayat Kızlar doktora kontrole geldim ve 28 haftayım nst istedi çektirdim. Sonuç için gittiğim de tekrar çektir erken daha anlayamadım gibisine bişey dedi anlıyorsanız bakabilir misiniz
myangelson SaHil_Hayat şuan sadece bebek kalp atışı gözüküyor senin sancıların olan kısım yok ki. Ayrıca bana 26+4 de falan nst çekildi gayet de normal çekiliyordu sancılarım vardı hepsi çıkıyordu
hulyaakgn34- Kagıtın alt kısmında yukarıda ki gibi çizgi yokmu tam çekmemişsiniz fotorafı üst çizgi bebeğin kalp atışlarıdır altta oluşan çizgide sancı varmı yokmu onu gösteren çizgidir böyle net görünmüyor
SaHil_Hayat myangelson sordum çeken kıza ikisi bir onların dedi hem bebeğin kalp atışları var hemde kasılmaların dedi
ilkin41 SaHil_Hayat çok saçma yaa nasıl ikisi bir arada bence siz oraya gitmeyin bunu doktorunuz anlamıyosa bence o doktor çapanın gururu ayşem olabilir 😂😂😂 o anlamıcakta ben mi anlıcam
myangelson SaHil_Hayat nasıl oluyormuş öyle ya ilk defa gördüm. Benim bildiğim ilk en üstte bebek kalp atışı altta da kasılma olur demek ki farklı bir makine bu 🤷🏻♀️
hulyaakgn34- hayalperest2310 canım sancıların var ama düzenli değil bak alt kısımda bi tane dağ gibi olan var 100 e kadar çıkmış onun gibi bi tane daha olsaydı düzenli sancı oluyor ama bu şekilde sancılar düzensiz