sevdauzunbck benim bildiğim kadarıyla sigortanız yok ise devlet hastanesi yada eczane vs. Özel hastane de dahil . Girişte hasta kayıtta analık hakkından yararlanmak istiyorum diyince onlar o şekilde kayıt yapıyor sigortalı gibi görünüyorsunuz. Özelde de sigortalı nasıl ücret veriyorsa sizde o ücretten veriyorsunuz.