Biz karstan batıya geldik. Degerlendirebilirsiniz karsı özel kadın dogum klinikleri var muayne olabilirsiniz. Devlet hastanesindede iki türlu dogum yaptı arkadaslarım ikiside memnun kaldı. Bende 1 düsük yasadım orda gayet ilgililerdi yani. Suan hamileyim orda olsaydım doktora para vermezdim yani batida mecbur randevu falan bulamayıp özele paket basladim.