momymia yani benim beyin hipertansiyonu diye bir sıkıntım var nöroloji doktorum sezaryen daha iyi olur normal doğumdansa dedi o yüzden direk sezaryene karar verildi. Çok yüksek bı tansiyon oluyorsa normale almazlar diye düşünüyorum riske atmamak adına çünkü ikindikca tansiyon yükseliyormus normal kişilerde bile