elifungan canım seni korkutmak istemem ama istersen bı doktora görün benim ilk gebeliğim 22 haftalıkken geceden baş ağrım vardı sabahleyin karın ağrısı daha sonra kasik ağrısı olmuştu erken doğum oldu bebeğimi kaybettim maalesef. Tabi bu benim öyleydi kişiden kişiye değişir canım ama istersen doktora görün derim