Kızlar yumurtlama haftasındayız iki gün aralıklarla değerlendiriyoruz. İlk ilişkiden sonra yanma ve sistit belirtileri olmuştu. Bol su içtim 3 gün ilişki olmadı ve hemen toparlamıştım. Ardından tekrar ilişki oldu sabahına tekrar yanma ve sistit belirtileri.
Bu haftayı değerlendirmişken antibiyotik kullanabilir miyim ? Ne yapacağımı şaşırdım doktora da gidemedim.
Tavsiyeniz olur mu ?