Kızlar 8 haftalık hamileyim bugün doktor kese etrafında pıhtı ve kan birikmesi var dedi henüz kanamam olmamış olabilir bugün yarın gelebilir ve o pıhtıya atarken bebeğide atabilir Allah korusun dedi ve istirahat verdi bu durumu yaşayan var mı kanama kendiliğinden kaybola bilir mi bebeğe zararı dokunur mu yardım lütfen :(