Kızlar ilk doğumum da oluştu makat çatlağı çok canım yandı 6 ay sonra ara ara devam etti şimdi tekrar hamileyim ve hala devam ediyor canım çok yanıyor ikinci doğum da daha kötü olacak diye korkuyorum bunu yaşayan var mı ne gibi tedaviler uyguladınız ne iyi geldi