segah06 canım herseyimiz artık kimyasal.. hamilelikte daha riskli tabi cünkü vucutta ne var ne yok geciyo. Ama süt olayı biraz daha farklı. Yani bakarsan oda zararlı ama dediğim gibi kötünün iyisi. Ve beklersen ta ne zaman boyatıcaksın belki 2 yıl emzirdin?