Bende bebeğimin cinsiyetini kız olarak görmüştüm🥰 hatta yüzünü gözünü herseyini görmüştüm henüz dogurmadim ama kız bebek bekliyorum.. korktuğum durumları da çok görürdüm rüyamda bebegimi kaybetmek gibi ama bunlar annelik hissiyatından kaynaklı korkularımızmış.. hersey yolundaysa hic korkma canım daha cookk rüya göreceksin☺️