Ruhsar35 şuan 18+0 .. heyecanla bekliyorum minigimi 🥰
Birkac tane kısa kollu zıbın gerisi hep uzun kollu yenidogan ve ⅓ aylık tulum ve takım.. çok almadım 15 tane zıbın , 6,7 tane falan takım, 4 tane tulum aldım , içlik aldım alt üst 4,5 tane takım
Çorap , şapka , önlük alacağımm yani zaten ikinci doğumum tecrübem var şimdilik böyle ilerliyoruz ama zaten kendimizden bir kat kalın giydirmeliyiz ben yaz ayı da olsa uzun kollu orta kalınlıkta tercih ettim yani ne üşütecek ne pişirecek tarzda.
E bebek, lcw, hm tercihim oldu