nilayakinci amiin biz burada depremi yaşadık o kadar kötüydü ki ölmeyi bekledik yani yatağın yanına cöktük eşim üstümüze yorganı örttü bina çatır çatır ediyor dedim buraya kadar herşey bitti bina yıkılacak buradan cikamicaz bekledim öyle sakince. Azalınca kendimizi dışarı attık hemen o gece giremedik eve eşim de askeri personel ise çağırıldı mecburen giyinmek için eve girdik baktık evde bir sıkıntı yok kapıcı da binalar sağlam abi kolonlar falan bir sıkıntı yok dedi. Arkadaşlarımız bize geldi eşlerimiz ise gitti sabahki depreme de burada yakalandık çok uzun sürüyor çok korkutucu sonra indik arabada bekledik eslerimizi marasa gönderdiler göreve biz de güvenli bir yere geçtik geceyi orada geçirdik 2-3 gün eve girememistik çok korkunçtu ya 😔