Mervekara5 kız dert etme valla 😀 benimde hıcbisey yoktu yedim içtim gezdim sarma sardım kurabiye yaptım. Mükemmeldim yatağa yattım başladı sancı. Eee sonra hiç açılma yokken oldu bianda ve kendi sancimla doğurdum biliyorsun 🤦 bebeğinin keyfi çok yerinde senin he benden demesi. Kilosu için birşey dedi mi doktor