Mlsayca_07 benimde 28 haftadan belli suyu hep sebepsiz fazla açıkcası bende normal doğumdan aşırı korkuyorum ama haftaya kontorele gidicem 33 bitiyor bakalım sezeryan falan diyecek mi 😂😂🤦♀️ aslında sezeryan istiyorum gerçi ondan da korkuyorum ama normal doğum daha korkunc geliyor