MuratEdaKualay Yalinn8 bende çok oldu korkmuştum hatta doktora gittim normal oldugunu söyledi büyüdükçe kimi insanda göbek deliğinde ağrı olurmuş hatta kafası orda hala var dönmedi çünkü
Yalinn8 MuratEdaKualay evet normal die yaziyo kitapta da ama biden bunla uyanınca endişelendim tabii, tesekkur ederim cevap icin
oglummehmedim Normal sikinti yok agri da oldu eb cokta kasinma oldu cok yaglandim heralde ora yagli kaldi kasinti yapti bana