Merhaba kızlar bugün tam 26 haftalık olduk geçen haftadan beri ara ara kasıklarımda baskı hissediyordum daha sonra idrarimi yapıp kalktıktan sonra tekrar su gibi akıntı geliyodu bi kaç gündür baskı hissi yok ama bebek göbeğimn ortasında toplanıyo sanki acaba pozisyon mu değiştirdi bgn ise yine lavabo dan çktm çok az su gibi akıntı geldi bunun sebebi ne olabilir acaba bir de bu haftaya kadar hep bi beyaz akntım olurdu artık oda gelmiyor bu normal mi