Bizde 11 haftalığız gece bişeyler atıştırıp öyle uyurdum ona rağmen gece mıdem bulanırdı uyanırdım açlıktan ama sabahları kusuyorum diye bişeyde yemeğe korkardım baktım olmuyor yanıma bişeyler aldım gece uyanınca kalkıp yiyordum anca öyle uyuyabiliyordum biraz daha azaldı acıkmalar bulantılar ama sabah kusması kesinlikle geçmedi daha fenalık geçiriyorum sabah ama ondan sonra tüm gün rahatım 😂🤎🌸🥺🧸