Ben 25.haftadayim hala olamadim aşı olacaktım 20.haftamda aşı yok haftaya gel dediler sonra acil serklaj oldum hastanede kaldım 10 gün riskli gebelik doktoruma sordum acele etme dedi geçen hafta salı günü tekrar kontrolüm var o zaman olursun dedi bakalım bu gidişle doğum yapacam aşı olmadan 🤭