Kızlar düb 39+0 dım, doktorum bebeğin kanala inmediğini söyledi. Haftaya 40+0 olunca hem alttan muayene hemde ultrasonla bakacakmış, eğer yine kanala inmezde 4 gün kadar bekleyip suni sancı veririz dedi 😔 dün hurma aldım, merdiven in çık yaptım yürüyüş hareket falan. Kanala inmesi için başka ne yapmam lazım ne yiyip içmem lazım bilgisi olan var mı? 1 hafta içinde iner mi sizce?