Kafi Kızlar adetim 4 gün geçti kan testi verdim değerim 341 çıktı iyi mi sizce sanki bana düşük gibi geldi
guzelanne01_ Kafi benimde 399 çıkmıştı banada düşük geldi ama geç döllenme olduğunu anladım ben regl geçmemden 12 gün sonra vermiştim çünkü ve geç döllenmeymiş doğru şuan 24 haftalığım☺️
Kafi guzelanne01_ ya inşallah geç döllenmedir başka bişey olmasında 🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Gulirmak Benimde 4 gün geçince 300 küsür çıkmıştı ama önemli olan 2 gün sonra kan verip artışına bakılmalı
guzelanne01_ Gulirmak bence verme canım bu gereksiz bir stres betanı bile etkiler 5 gebelik yaşadım 1 kere verdim betam düşük oldumu folikasitimi alıp içiyorum 2 3 hafta sonra doktora gidiyorum ki betanda gayet iyi Allaha sığın ☺️
guzelanne01_ Kafi bence geç döllenmedir betan gayet iyi 5 ile öğrenenler var stres yapma ben direk folikasit alıp başladım 2 hafta sonra doktora gittim
Gulirmak Kafi evet yarın verin birde ilk kanı hangi sağlık kuruluşunda verdiyseniz aynı yerde verın Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Kafi guzelanne01_ Öyle mi diyorsunuz ben 6 senelik evliyim iki tane kaybım oldu biraz ondan sanırım böyle diğerlerini öğrendiğimde değerlerim 1000 küsürler de falandı
Gulirmak guzelanne01_ gereksiz değil sağlıklı bir gebelik mi değil mi diye betaya bakılması lazım doktorların hepsi söylüyor
Kafi benaslindayohum öyle mi peki keseyi kaçıncı haftada görmüştünüz yada adetinizden kaç gün sonda doktora gittiniz
benaslindayohum Kafi beta böyle olunca doktor bi bakto ultrasonda ama daha rahim kalınlaşmış sadece diyip 2 hafta sonra çağırdı 4 haftalık olarak gördük 21 marttada kalp atışı için gidicem ☺
Kafi Gulirmak Farklı hastanelerde değerler farkediyor mu ben ilk defa sağlık ocağında verdim normalde devlet hastanesinde veriyordum