iremremrem Merhabalar. 26 hastalık hamileyim, hastane arayışına girdim. Sivas’ın bir ilçesinde yaşıyorum. Sivas Medicana Hastanesinde dogum yapmış olan var mı, varsa memnun kaldı mı?
esradgn123 Symanr06 Sürekli kontrole gittiğim doktorla doğuma gelen doktor farklı oldu Sezaryen doğuma çok alışmışlar bence normal doğum hakkında tecrübesizler
Symanr06 esradgn123 yaa şuan üzüldüm gerçekten bir o kadar da pahalı peki hangi doktora gitmiştiniz muayene için
User10 esradgn123 hadi ya ben de ona gidiyorum velim olduğu için ona gitmeyi tercih ettim onunla devam edeyim dedim genel olarak herkes çok memnundu , çalıştığım kurum medicanayla anlaşmalı kerime Hanım da sigortalı olanlarla doğum yapmayacağım demiş sanırım o yüzden kararsız kaldım ne yapacağımı bilmiyorum şu an
iremremrem esradgn123 Bu da ilginçmiş. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Sivas Medicanayı kafamda eledim öyleyse Kayseriden bir doktor araştıracagım