ebruu34 Merhaba arkadaşlar. Hamilelikte demir ilacı takviyesi kullanmama rağmen kan sonuçlarımda hala kansızlık çıkıyor. 27+6 haftalık hamileyim, öneriniz var mı? Ya da böyle durumda sorun oluşur mu?
gozdetrhn ebruu34 aç karna bir yemek kaşığı pekmez üzerine 2-3 damla sıkın tüketin. yada pekmezi içtikten sonra portakal suyu gibi c vitamini alın. pekmez c vitaminiyle birleştiğinde kan yapar ☺️
Dorukkusumm ebruu34 benim son 15 gün kala farkedildi 8lerde kanım 2 doz damardan ilaç yedim ama 20 Gün Sonra farkediliyormuş pazartesi günü doğumum var nolcak bilmiyorum kan takviyesi gerekebilir dediler.. Çok dikkatli olun takip edin bence sorun yaşamayın sizde ben gibi doğumda
Melike1234- ebruu34 bnm de çok çok düşük demir en düşük 34 olmasi gerekirken 10larda ferritin en düşük 13 olmasi gerekirken 2 hemoglobin hgb yani oda en düşük 12 olmasi gerekirken 7 ve suan serum takviyesi başladık haftada 1 kez 2 amp verilecek sanırım toplam 5 hafta sürecek 30.haftadayim
onehappymoom selinsmother benimde aynı şekilde demir ilacı başımı çok döndürüyor beynim uyuşuyor içince o yüzden icmemistim 29 haftadayiz şuan doktorum çok kızdı doğumda çok kan kaybediceksin ve sonrasında kendini öldürmek mi istiyosun diye 🥺
Kubare134 selinsmother ben sağlık ocağı doktorumla ilerliyorum hastanedeki doktorlar hiç uğraşmıyor 😏
selinsmother onehappymoom valla benim anamı belliyor o ilaç günlerim haram zıkkım oluyor içemediğim için canımda sıkılıyor bakalım nolcak
selinsmother Kubare134 reçete yazıyolar alması pahalı deniliyor da o sebeple sordum . 1-2 bin tl tutuyormuş
Mamimamimami ebruu34 ilaç pekmez bir şeye yaramadı bende hergun kuru üzümke beraber badem fındık ceviz yedim sonraki tahlilde baktım yükseldi hemen deneyin kızımda da aynı şeyi yaptım sadece o şekilde yukseldi
Sena00 ebruu34 ben de yeni kullanmaya başladım ama bende kabızlık yaptı zaten kötü durumdaydım onunla iyice mahvoldum kestim bir kaç gündür yemiyorum doktora gidince belki başka ilaç verir diye düşündüm