Kızlar birşey sorabilir miyim 25 haftadayız tsh ve selbest t4 şimdiye kadar normaldi dün çıkan sonuçta t4 çok düşük çıktı böyle bir durumu yaşayan var mı? Araştırdım zeka geriliği falan yazmişlar çok üzüldüm başka bir doktordan randevu aldım inşallah sağlıcakla doğar bebiş