Medine05yasar Bellisima21 37 ve 38 ci haftada alıyorlar cnm benimde 37 haftalık alacaklar doktorum dedi
Medine05yasar Bellisima21 hayır tabiki anne ve bebeğin saglık durumuna göre alıyorlar benim tansiyondan dolayı 37 haftalıkta alalım dedi hiç bir sorun olmasa 38 ve 39 haftalıkken alıyorlar