GsAnne devlete kalsa hiç iyi bir şey olmayacak, bana da bu gebeliğimde kornual olabilir dediler tüplere yakın olduğu için iç kanama yaşayabilirsin acilen doopler usg girmen lazım dediler iki gün boyunca o usgye girmek için afedersin kıçlarında koştum ama yardımcı olmadılar bende hepsinin ismini biliyordum sağlık bakanlığına ve hastane yönetimine şikayet ettim yarım saat sonra aldılar beni o usgye, bir daha da onlara muayeneye gitmedim içine sinmeyen birine asla gitme çünkü söylediklerinden asla emin olamazsın benden size naçizane tavsiye❤️