Meyra34 Kızlar özele gidiyorum ama kendi doktorum Doğuma gelmiyo ve o hastanede diğer doktorların hepsı erkek erkek doktor istemiyorum Doğum anında başka bir özele gitsem kabul ederlermi acaba bilgisi olan varmı acaba 😣
dml33 Meyra34 ablam devlete gidiyordu doguramadi orda normal icin beklediler ozele gitti almak istememis Ozelde normalinden biraz daha fazla para almislar sanirim :)
Mihri-musta Meyra34 bir an önce Dr bulup anlaşırsan yani kaç haftan kaldı bilmiyorum ama kabul edebilir tamamen dr insiyatifinde
biiiidamla Meyra34 çoğu özel hastane 20. Haftadan sonra gebelik takibi yapmadığı hastayı kabul etmiyor...şimdiden doktor bakıp 1-2 de olsa muaneye git canm doktor ile de görüş bu durumu