GULMUSTAFA-2011 Arkadaşlar henüz 12 haftalik hamileyim çatlaklar için neler kullanıyorsunuz madecassol krem kullanan var mı veya başka hangi kremleri kullanıyorsunuz deneyimli olanlar yazarsa çok memnun olurum
Asyos34 GULMUSTAFA-2011 madecaspl ılaclı kullanma onu. Bence normal bebek yağı kullan yada normal nemlendirici
GULMUSTAFA-2011 Asyos34 çok teşekkür ederim canım eczanedeki adam bunu da genelde kullanan var ama yine de doktora danışmadan kullanma dedi madecassol için