shrbnaltn Kızlar normalde ismimiz efnan olacaktı ama eşimin ablasına danıştık beğenmedi çok ağır dedi sizce efnan ismi nasıl eski isim ama kulağa biraz ağır geliyor ama anlamı çok güzel isimli hastaneligi de yaptırmıştık bu olmasa rosida önerdi bize ablası
Nazlimom shrbnaltn ablasımı ismini koyucak yani herşeyini yaptırmışssınız annesi babası olarak siz hangisini istiyosanız onu koymalısınız . Kayınvalidem de bizim koydugumuz ismi beğenmemişti ama şimdi ağzından düşmüyor oğlumun adı😅
FatmaAselinAnnesi_60 shrbnaltn görümcenizi çok seviyorsunuz sanırım danışmanıza gerek yoktu anası babası varken de neyse 🤔
Gamzer shrbnaltn Efnan gayet güzel isim canım. Rosidayi ilk defa duyuyorum ama kulağa hoş gelmiyor bence. Çocuk sizin çocuğunuz bence kendiniz karar verin yoksa çok kafa karışıklığı yaşarsınız 🧡
Daisy0000 shrbnaltn Önerdiği isme bakarsak ablasına hiçbir konuda danışmayın bence 😅Rosida nedir? Anlamına baktım anlamıda güzel değil.Konuşmak için konuşmuş resmen
cahillesohbetikestim shrbnaltn görümcenize niye soruyorsunuz ki isim hakkı çocuğun anne ve babasına aittir. Görümce ne alaka.
Bkmcnkr shrbnaltn eğer siz beğendiyseniz ve hazırlıklarınızı yaptıysanız, başkası beğenmedi diye değiştirmeyin bence. İsim olarak yorumum ise güzel isim sadece telafuzu biraz zor gibi
Tubagb shrbnaltn Biz de eşimle bir isme karar verdik herkes muhalefet oldu :) Hatta ben kendi ailemle tartıştım bu konuda. Ama akıllandım, nasip olur ikinci çocuğumuz olursa herkes kimliği çıktığında öğrenecek ismi 🙂 Yoksa her kafadan bir ses çıkıyor.