Likalima Kızlar bebişe yatak ne aldınız? Ben park yatak düşünüyorum anne yanı da olabilenlerden. Anne yanı için bebeği sonradan ayırması zor oluyormuş diye de duydum ama çok kararsızım. Sizler ne aldınıız?
Udu_ Likalima elele madre aldık anne yani park yatak diye geçiyo kocaman icine baby nestini koydum onun icinede reflü yatagini salona goturmek istedigimde kapıyorum nestini direkt salondayiz miss gibi kocamannn bi yatak 5 yasinda cocuk bile sıgar sallanma ozelligide cok iyi
Hilalttk16 Likalima merhabalar bende anne yanı olabilen park beşik tercih edeceğim İki marka var baktığım prego ve elele ikisinde çok kararsızm 😌
2kizannesi- Likalima Bizde ilk bu beşikten vardı, 1 yaşına kadar kullandık sonra yatmadı Bundan aldık dolapla beraber. Hem sonradan büyük baza da oluyor alt çekmeceside yavru yataklı yaptırmıştım baya kullanışlı oluyor :)
melisa_kas yaa bende ariyorum anne yani besik ama buyuk olmicak sekilde lutfen fotograflarmisiniz onerilerinizi
35-altinkalp Elele madre park yatak bu kızlar. Bebişi bekliyoruz kullanmak için ama ben çok memnunum anne yanı oluyor sallanma aparatı da var. Üstünde müslin örtü olan şeyde yataş juno yatak direk onun içinde yatırcam Allah nasip ederse 🙏🏻
Smlaa 35-altinkalp benim annem alicak beşiği ben de daha dün bundan atım böyle bişey istiyorum diye asansörlü degilmi bunlar benim yatağın çok yüksek ve yanımda yatsın istiyorum bebek
Zynppp_0999 Elele madre yatak aldım baya araştırdım yeni geldi hatta. gayet güzel anne yanı oluyor ve ideal büyüklükte kurulması da basit. İstediğin yere götürebilirsin. Fotoğraf atıcaktım ama atamadım. Düşünebilirsin
35-altinkalp Hlilal hayır kendi internet sitesinden aldım yatağıyla beraber geldi. Ama ben şu an başka yatak kullanıyorum ablamdan kalan daha güzel bir yatak vardı onu kullanıyorum ☺️
ilknurakdogan1 Yoyko 8 in 1 park yatağını aldım . İncelemenizi tavsiye ederim tüm özelliklerini okuyun
Nursel_44 Likalima ben prego anne yanı park yatak aldım hem sallanıyor hem bebek büyüdüğünde park yatak oluyor hem de yanında yatırabiliyosun anne yanı özelliğinden dolayı. Aldığım yerde onu çok tavsiye etmişlerdi aldık biz de