meryy0 ben de doğum günümde alkol alacaktım almadan önce test yapayım nolur nolmaz dedim çünkü denemistik bı kaç kez. İyi ki de yapmışım testte hamile çıktım ama tam belli değildi ve hafta sonuna gidiyorduk randevu falan bekleyemedik heyecandan. Devlet acile gittim dedim ki hamilelik testi emin olmak istitorum. Kız gıcık çıktı burda gebelik için test yapamayız burası acil dedi.baska devlete gittik migrenim tuttu ilacimi alacam ama test yaptım hamile çıktım emin olamıyorum basım çok ağrıyor dedim kan testi yaptılar ve hamile çıktım gerçi net bişi söylemedi sinir doktor ama testin değerlerini nette arattim hamile çıktım. Biraz ayak yaptım yani.