Konuyla alakam yok üstte kalsın diye yazıyorum tansiyonunuz en çok kaç oluyor benim hep 10 a 9 falan çıkıyor doktor normal diyor ama bu ara aşırı baş ağrım var dun acile gittim doktor gebelik zehirlenmesi olabilir kadın doğuma danis dedi de benim başka biseyim yok gebeliğin riskli mi dedi yok normal gidiyor sıkıntı yok dedim ama içime kurt düştü