Gebeysek1 Haftayı tamamlamak üzereyiz. Normalde sağ tarafımda bir şişlik vardı. Bu haftanın başından beri sol tarafıma sancı giriyor ve o tarafta da büyüme olmaya başladı. Acaba çocuk büyüdüğü için rahim sola doğru genişlemeye mi başlıyor ? Normal mi ? Yaşadınız mı?