Daisyy merhabalar bende aynı öyleydim hatta hala tam anlamıyla iyi olamadım. Bulantı ilacını, içtiğim suyu bile kusuyordum. Hatta iki hafta önce kusarken kan gelmişti artık. Doktorum bana günde 3 ve üzeri kusarsam serum taktırmam gerektiğini söylemişti çünkü sıvı kaybı olduğu için ve su bile içemediğim için bebek susuz kalıyormuş. Aklınızda bulunsun mutlaka serum taktırın çok geçmiş olsun