Babykuzucuk Kızlar ilk gebeliğim 6.haftanın yeni içindeyiz gecen haftalardada oluyordu ama dün geceden beri sık sık özellikle sol olmak üzere iğne gibi batmalar yasıyorum bu normalmi endişeleniyorum 🙏
rose_gold_26 Babykuzucuk Normal canım bebeğin yavaş yavaş sana tutunmaya çalışıyor, bende de olmuştu o haftalarda sağ tarafımda iğne batması gibi. Kanama olmadıkça korkma ufak ufak ağrıların regl olacak gibi sancıların olabilir daha yeni çünkü.
rose_gold_26 Babykuzucuk Sizi çok iyi anlıyorum, Rabb’im sağlıkla sıhhatle kavuşmayı nasip etsin hamilelik çok güzel bir süreç tadını çıkarın 🥰💐
AsyaCngz55 Babykuzucuk Hepimizde oluyor zaman zaman ama stres en büyük zarar bebişlerimize. Dengeli beslenip tehlikeli hareketler yapmadan bekleyeceğiz bakalım ☺️