Papatya0808 Merhaba Kızlar Yazdığım Bebek Arabası Pusetsiz E Bebekte 6300 Biz İkinci Elde Pusetle 4Bine Bulduk Sizce Alınır Mı Yoksa Çokmu İkinci El İçin Az Kullanılmış 1Saat Uzağımızda Sizce Napmalıyim Çok Kafam Karıştı
Ahsen68 Papatya0808 biraz bekleyin eğer doğum yakın değilse indirim olur pusetli o fiyata alırsınız. Yani ben olsam öyle yapardım 🙈
Papatya0808 Ahsen68 bugün istediğim renk değil ama indirime girmiş hemen aldık çok teşekkür ederim içime doğmuş gibi oldu ♥️