Onekim Ben Tınaztepe hastanesine gidiyorum. Doktorumdan ve ilgisinden çok memnunum. Bir telefon yakınımda. İstediğimi rahatlıkla sorabiliyorum ve cevap alıyorum. İlk üç ay 2 haftada bir gittik sonra ayda bire döndü kontroller yılbaşı zamı ile beraber 565Tl ödeme yapıyorum. Kan vs istediği zaman taş çatlasın 300 Tl yi buluyor